Tuesday 8 November 2011

::my bestfriend::

ish..tibe2 jer rindu kat kwn2 aku nie.. rindu kar smua bestfrenz aku... meh ak perkenalkan smua kwn2 aku masa 1 skolah dlu.. em..diorang ni lah yg bagi smgt tuk ak,tyme ak sedih,diorang yg epykan aku.. tido sama2..ponteng sma2,mkan sama2,,kan?? tyme ujung minggu lagi best kan? lepak sma2..  oh..cwitnya masa skola dlu..skrg smua dah berjauhan...

ok,.meh nak perkenalkan smua kwn2 ak.. yg ni nama dia isma syafani  (https://www.facebook.com/profile.php?id=100000532961910)ha..nnti boley bkak fb dia.. dia ni garang taw x?ak takut sngt2 kat dia..bile dia besarkan mata dia yg bulat tu.oh no! tuhan jer yg tahu...  tapi..dia baik... hihi...

 yang ni name nya nor azian..pangil dia yunx.. (https://www.facebook.com/profile.php?id=100000997290776) nnti add la dia lam fb.. dia ni manje...shuke jer nangis.. dman ckit nanges. kene marah nanges.. hihi...lain cite nya,mmg dia ni manje la...haha..aku x manja..aku kuat... dia ni penasihat peribadi ak,pkar motivasi ak,pndengar setia ak..law aku ada masalah,mesti call dia.. thks a lot ea dear..

alah..mcm mane nak rotate dlm ni .?? adush..sorry trah.. gamba ni xboley  rotate.. hish.. nnti nak tgk gamba2 dia,bukak fb dia la ea.. (https://www.facebook.com/meiyssh.thierah) .. dia ni suka jer pkai bdak sejuk sblum tido..mcm orang tua..haha..suka majuk jgk.. last,ak gak yg kene pujuk.. law kat hostel dlu,ak shuke tido sblah dia..ak ni penakut..tapi skrg..kat kolej,ak blaja tido sorang2.. takut.. :-(.. sedihkan? xder tmpt nak bermanja...kih3

jangan marah...... dah cuba nak rotate tapi xboley,.. hehe..mnx ampun.. yg kecik molek ni nama nye mizuno.. eh..salah..mazuwa... pangil dia cix wa... (https://www.facebook.com/profile.php?id=100002260776258) dia ni kecik... suara dia pon kecik.. law bercakap dgn dia,law boleh kena pkai speaker.. suara dia halus sgt2.. haha...

aikk?nape tibe2 ada laki sorang nie? xpe lah... ak nak cite jgk sbb dia pon bestfren ak jgk masa skola... satu2 nya laki yg ak rapat... nama penuh dia mohamad faizie bin abd aziz..  ber ic 93*2280351**.. mane ley bagtaww.. bhaya.. even kte orang dah xjmpa skrg tapi ak xkan lupa kawan2 aku yg susah snang bersma ak masa skola dlu..  ha.. ni fb dia (https://www.facebook.com/MohamadFaizie) si mata sepet.. nasib baik mata aku  besar.. xsepet mcm dia..haha,, masa slkola,dia yg slalu backup ak.. law ak lapr,dia yg tolong belikan nasik...law sakit,dia yg sibuk2 cari ubat untuk aku. kih3.. hish..xbuli ok?juz mnx tlong... ape2 pon, thks coz dah byk tolong ak... aku syg semua kawn2 aku...

                                      **THE END**

No comments:

Post a Comment