Friday 22 March 2013

me.love. you


L.O.V.E ? . LOVE is greatest gift we can ever hope to give or receive.  Love is the one thing that can overcome so many of difficult times that  I faced with in live.you are my first couple and first love. Bagi saya awak adalah orang yang paling saya sayang selain dari family saya. awak adalah kesayangan saya :) saya mengaku kita mempunyai kelemahan masing2. hal yang lepas biarlah lepas. jadikan satu pengajaran buat kita. biar lah org nak kate ape. hope semua orang tak judge kita by our past. past is past. sbb tu waktu budak2. mmg tak serius dalam bercinta. but now, dah umur 20 tahun..biarlah org nak kata layanan awk terhadap saya macam2.biarlah org nak kata awk suka buat saya menangis . tapi bagi saya tak :) sbb memang hobi saya suka menangis kan? silap sikit pun nangis kan? biarlah orang nak ungkit peragai lama awk.. bagi saya itu dulu. setiap orang ada masa lampau. ada kelemahan masing.yang penting siapa kita sekarang?  i trust you. :) thanks for being apart of my life... .


for 5 years  we take time to know each other's heart. i hope i would be your girl and we'd  keep all our promises. deeply in my heart, I LOVE YOU :)))))


No comments:

Post a Comment