Monday 3 December 2012

::lonely::

assalamualaikum :) yeahhhhhhh! tyme to update blog! and tyme untuk meluahkan segala perasaan duduk di bumi kuala pilah. first day menjejakkan kaki untuk sem 4 nie. eh?dah sem 4 ke aku nie? alalala. cpat nye kan?lagi dua sem dah nak habis! horeyyyyyyyyyyyyyy. tak sabar rasanya nak habiskan diploma level nih. kehkeh. hari nie  first day sebagai pelajar diploma sains uitm kuala pilah, ceh!!! bunyi nye mcm semagat nak belajar. padahal tak pegi kelas pun hari nie. I malas hokayyy... dah la hujan hari nie. lagi la malas nak pegi kelas. rasa sedih la plak tgk sekeliling nie. uwaaaaaaaaaaa....... homesick again! tapi sem nie aku kuat sikit sbb tak nangis lagi.heehe. tapi tak tahu la esok lusa mcm mane.hope, dah tak nangis even homesick sekalipun. yes. i still remember ape yg mak pesan " buat ape menangis. tak malu ke? orang lain menangis sbb tak dapar smbung belajar. kita nak pegi belajar pun menangis. lagipun , lagi 3 mnggu balik lagi. buat ape nak menangis.? "  ok mom! i'm try ok.

azam sem 4? erm.. aku berharap sangat sem 4 nie aku dah tak main2 dan ponteng klas. aku hanya ada sem 4, 5 dan 6 lain kata 3 sem jer untuk baiki cgpa aku. biarlah ada kelas malam ke, kelas hari jumaat ke, . just go on. ingat lagi mak pesan " buat ape asyik ingatkan nak balik jer? lpas nie, cuti lagi lama. tyme orang bagi belaja,kita belaja jer lah.tyme org bagi cuti, kte cuti. " ok mom! mmg betul.. insyaallah... stop main2...

 fokus halimatun saadiah.!


No comments:

Post a Comment