Thursday 5 April 2012

dah masuk 5 hari aku duk kat umah :') . besttttt.. makan pon banyak.tido pon banyak.hihi.buat kerja sikit. tapi, bukan pasal duk umah ak nak cite. ak nak cite bende lain. urmmmmmmm.. aku pelik dgn peragai aku.. aku susah sgt nak berdendam dgn orang. tapi bila dah berdendam, jangan harap aku nak tgk muka dia. nape aku nie mudah sgt2 nak maafkan orang yang dah buat aku sedih n sakit hati. bukan sekali tapi dah lebih tiga kali. aku nie bodoh kan? bengap pon ada! bodoh!  orang layan aku mcm kain buruk pon, ak still ley tersengih2 mcm kerang busuk! manusia pon satu hal, bila kita dah maafkan dia, dia patot hargai kita. tapi, lain plak jadi nya. bila dia tahu kita nie mudah maafkan orang, buat lagi peragai. buat lagi n then buat lagi, then buat lagi! xpnah nak fikirkan perasaan orang lain. sampai bila agaknya nak bersabar? n ak sendiri tertanya2, sampai bila aku akan memaafkan dia n bersabar,, :'( mybe tnggu ak mati dulu kott baru dia nak hargai aku,, ag

No comments:

Post a Comment