Friday 30 March 2012

aku dah besar!

assalamualaikum my readers,, :') . malam nie tetibe jer rindu zaman skola aku. pejam celik, pejam celik dah hampir dua tahun aku tinggalkan zaman persekolahan aku. cepat kan?ak rasa baru jer semalam aku main2 dalam kelas, rasa mcm semalam aku ponteng kelas n so on. teringat zaman skola aku dulu. terkenal sgt2 dgn seorang yang sangat nakal. bila dah masuk alam universiti, ak cite pengalaman nakal aku masa sekolah, kawan2 semua xcaye. " matun, ya ke awak nakal masa skola?" .. hahaha.. nape xcaye? muka baik sgt ke aku? alah.. ponteng kelas jer pon.. maksud nakal takk sama dgn maksud jahat. take note ok? btw, ak nakal jer. ak xjahat. ak xkacau. kalau ak nak ponteng ke ape, ak ponteng sorang2 jer.bukan ajak kawan pon. so, xder la jahat sgt nak menghasut orang kan? ape2 pon, i really miss my old school. i miss my teachers who teach me in mrsm jeli, i miss damn much my beloved friends. mrsm jeli is da best. muahh :')

No comments:

Post a Comment