Thursday 26 January 2012

:: kasih seorang ibu::

salam... entry kali ni nak cite sal my mummy lagi lah. .. msti readers pon dah boring..asyik tajuk yg same jer... pasal my mom jer...tapi xpe...mmg saya suka cite pasal mom saya lam blog saya nie... sesungguhnya saya teramat sayang ibu saya nie... she is da best mom in da world.. :-( . ma,,,kak rindu ma lah... semua ibu nak kan yg terbaik untuk anak dia.. tapi,mlm ni sgt2 terharu bile ma call. . . ... minggu lpas aku xblik masa cuti raya cina sbb aku nak balik cuti thaipusam minggu dpan... bile tgk tiket kete api minggu dpan, dah abis... so, call ma gtaw tiket dah abis... mintak nak naik bus, tapi dia xkasi... dia xbagi balik law sorang2.. masalahnya smua kwn aku 50/50 nak balik ke x. . . :-( .. ak btol2 nak balik... dia suruh jgk cari kwn kalau nak balik. .. urm......... setengah jam lpas tu,dia coll balik... dia gtaw dia bmbang sgt2 kat aku... berbakul2 dia membebel . . dia baru tgk tv... lam cite tu ada sorang girl ni kene culik... so...dia psan kat aku suh berhati2 n   byk lagi... berjam2 kot psan benda yg same2.... sangat2 terharu .. . . yup my mummy.... i luv u too . . .insyaallah saya akan jaga diri saya ..mis u too my mummy.. .

No comments:

Post a Comment